2. nálepka na zadní straně pytle, která obsahuje webový odkaz (nutné ručně opsat do webového prohlížeče) a QR kód
(lze snadno nascanovat mobilním telefonem, obvykle jen s využitím aplikace na focení).
3. kliknutím na odkaz v e-mailu, který Vám přišel po potvrzení objednávky nebo s připomínkou docházejících granulí.
4. objednání přes stejné zařízení, při kliknutí na tlačítko sestavit krmivo Vám zobrazíme Vašeho mazlíčka mezi uloženými pejsky, na kterého stačí kliknout a můžete znovu objednat.
5. pro zaregistrované a přihlášené zákazníky, klikněte na tlačítko můj účet v hlavičce, vyberete historii objednávek a stisknete tlačítko znovu objednat.
TIP: chcete z nějakého důvodu pro Vašeho pejska jiné složení granulí, vyplňte dotazník znovu, nebo nám napište do chatu, e-mailu na Instagram nebo na Facebook.